Tomboy Part I


Aku dapat awek tomboy ni.......masa pi kenduri khawin rumah bapa angkatku,pada bulan febuari yang lalu.Awek tomboy ni masih muda remaja,usianya baru menjangkau 16 tahun...belajar di MRSM Perlis.Tubuhnya taklah sebesar mana...tinggi dengan aku hanya paras bahu saja.Kulitnya putih bersih,buah dadanya sederhana kecil,mulutnya kecil.Aku kenalnya masa sama bergotong royong di rumah bapa angkatku....untuk mengadakan kenduri kahwin anaknya.Dia tahu dari kawanku...aku adalah seorang tukang masak di sebuah Hotel yang terkemuka juga.Dia menyatakan hasrat dari kawanku untuk belajar masak...... 

"macamana boleh tak kau mengajar masak....ok boleh tapi malam nanti...aku tengah buat kerja ni..,"beritahuku lagi. "jangan kau mengajar yang lain sudahlah...soroloh kawanku lagi..," 

Mimah mengajak aku kerumahnya.....keluarganya berada di rumah kawanku sepanjang malam.Mimah memakai seluar jeans dan T-Shirt berlengan pendek.Setelah selesai mengajar Hamimah pelbagai masakan....kami melabuhkan ponggong di sofa di tengah ruang tamu dirumahnya sambil beborak-borak.Mataku tak lekang daripada memerhati buah dadanya dari celah bajunya.Timbul nafsu jahatku untuk meniduri Hamimah gadis Tomboy. 

"Mimah........ahhhh abang nak cium Mimah bolek tak......boleh sekadar cium saja tahu....tak boleh lebih-lebih..,"katanya lagi. 

Mimah...ayah dan mak mimah balik tak malam ni tak....ayah dan mak tidur dirumah kenduri,aku bertanya untuk mendapatkan kepastian.Mimah diam saja...menundukkan kepalanya kelantai.Tanganku memegangkan dagunya....mulutku mula mencium mulut mimah,mengulum telinganya......aku dapat rasakan bulu romanya berdiri tegak menahan kegelian....badan mimah bergetar... bila lidahku menjilat pangkal tengkuknya nafasnya mula mendesah tak keruan. 

Aku lihat matanya pejam rapat.......kesempatan itu aku junamkan lidahku kedalam mulutnya...lidahku menjalar keseluruh mulut mimah.Tanganku memainkan perana....supaya aku dapat menelentangkan mimah diatas sofa nanti.Mimah menolak tubuhku dan berkata..................... 

"Mimah tak mahu lebih-lebih banggg....mimah takut..,"katanya lagi.
"Abang nak ringan saja mimah..,"kataku memberi kepastian. 

Bila tubuh mimah dah terbaring diatas sofa......tanpa membuang masa aku mula meneroka tubuh mimah yang muda...yang belum pernah disentuh mana-mana lelaki. Setelah puas mengigit dan mengulum telinga serta menjilat tengkuk ....sambil tangan meramas-ramas tetek mimah yang masih di baluti dengan baju...mata mimah dah kuyu....dia membiarkan aku membuka kutang baju T-Shirtnya dan melucutkan colinya.Terpampamlah keindahan buah dadanya yang hendak mekar. 

Aku sembamkan mukaku kealur gunungnya...sambil lidahku menjilat putingnya dengan rakus...mimah macam nak pengsan aku tengok......menahan perasaan kegelian dan kesedapan.Tanganku meramas-ramas kedua buah gunungnya...lidahku menjilat pusatnya.Sebelah tanganku membuka kancing seluar jeansnya dan melurut dengan kakiku hingga kehujung kakinya.Setelah itu lidahku menjilat pahanya hingga sampai ke seluar dalamnya...mimah mengelepar dan pantas menolak kepalaku..... 

"BBbbbbaannggg......tttoolloonnggllaahhh......mmmiimmmaaahhh...ttaakkk..mmm aaauuuu..,"kata mimah lagi. 

Abang tak main....abang nak jilat saja...mimah...tanpa berlengah lagi aku melucutkan seluar dalam mimah...aku membuka lebar paha mimah..lidahku kujulurkan kedalam alurnya yang sempit...tempat kegemaranku.MImah meraung dengan hebatnya.....aku naik panik dibuatnya..takut orang terdengar, mampus aku nanti orang kerjakan.Ponggong mimah begerak ke kiri dan kanan menahan kegelian. Lidahku tetap bekerja keras tanpa henti............ 

"AAAAaaaaabbbbaanngggggg......mmmmmii....mmmmaahhhh ddaahhhhh.....ttakkk taahhhannn....bbbaannnggg..,"
"AAAaaabbbannnggg bbbboollleehhhhh mmmmaaiiinnn ddd....eeenngaannn mm..mmmiimmmaahhh bbaanggg..,"suaranya kedengaran perlahan. 

Mulut dan lidahku tetap bermaharaja lela....dibuatku diseluruh lubang cicap mimah. Sudah satu jam aku mengerjakan budak tomboy itu.......dah lembik sampai nak pengsan aku kerjakannya.Aaaaabbaanggg cepatlah bbanng mimah dah tak tahan ni dah...bbanggg....aku senyum sendirian kerana aku dapat mengubahkan seorang tomboy kepada seorang gadis yang akan hilang kegadisannya sebentar lagi. 

bersambung.......kerana aku nak kesekolah ambil isteriku.!!!!!!!!!!!! 

0 comments:

Post a Comment